مزایای اردو نوروز کنکور چیه؟

اگر دانش آموز باشید به احتمال زیاد در سال‌های اخیر واژه‌ای به نام اردوی نوروزی را بار‌ها شنیده اید. اردویی که کاملا تحصیلی است و برای جمع بندی نتایج کنکور پیش از آزمون اصلی انجام می‌شود. هرساله موسسات زیادی نیز مانند موسسه آموزش سنتر، اردوی نوروز را برگزار می‌کنند. اما اردوی نوروزی اصلا چیست؟ چه تفاوتی با اردوی عید دارد؟


اردوی عید یا اردوی نوروزی چیست؟

اردوی نوروزی یکی از مباحث بسیار داغ در دوران بعد از دیماه در کنکور سراسری می‌باشد که با تبلیغات گسترده در این سال‌ها، اهمیت ویژه‌ای در کنکور دانش آموزان پیدا کرده است. در حقیقت اردوی نوروزی فرصتی نهایی برای دانش آموزان است تا تعطیلات همیشگی عید را بجای ماندن در خانه و گذران اقوات به بطالت، برای یادگیری صرف کنند.

اردوی عید یا اردوی نوروزی چه تفاوتی دارند؟

این دقیاق همان نقطه‌ای است که شرکت در اردوی نوروزی اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند. اردوی نوروزی یا همان اردوی عید فرصتی است که در آن با قرار گرفتن در کنار اساتید و دانشجویان و دانش آموزان برتر می‌توانید بر استرس کنکور خود به خوبی غلبه کنید.

دانش آموزان کنکوری در تمام طول سال جهت بهره‌مندی از مطالعه مؤثر و افزایش یادگیری‌های خود، نیاز به تنوع دارند. اردوی نوروزی با دور کردن دانش آموزان از محیط خسته کننده خانه، روح تازه‌ای به کالبد آن‌ها می‌دمند.


مشاهده بیشتر : اردو مطالعاتی نوروز 99 - پی سی کنکور


تصور اینکه چیزی در حدود یک سال را به طور شبانه روز در محیط مدرسه و سپس خانه مشغول به درس خواندن بود، نه تنها بازه یادگیری را کاهش می‌دهد بلکه بسیار کسالت بار نیز هست. پس شرکت در اردوی نوروزی یا حضور در پانسیون مطالعاتی می‌تواند کمک شایانی به شما بکند.


منبع : https://aftabnews.ir/

برچسب ها: اردو نوروزی , مطالعات نوروزی , کنکور ,

[ بازدید : 155 ]

[ يکشنبه 20 بهمن 1398 ] 20:20 ] [ مهدی ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]